Mostrar el registro sencillo del ítem
Teenage Mutual Understanding: BRIDGING THE CULTURAL GAP
dc.rights.license | cc by-nc-sa 4.0 | ES |
dc.contributor.advisor | Cabañas, Verónica | |
dc.creator | Varela Ferraro, María Andrea | |
dc.date.accessioned | 2020-04-03T14:02:34Z | |
dc.date.available | 2020-04-03T14:02:34Z | |
dc.date.issued | 2019-01-30 | |
dc.date.submitted | 2020-04-03 | |
dc.identifier.uri | http://repositorio.cfe.edu.uy/handle/123456789/652 | |
dc.description.abstract | The present project seeks to put into practice the instruments and programmes that the national system of education in Uruguay has been developing upon the three pillars of the global context of the XXI Century: • an increased access to Information Technology, • the emergence of New Pedagogies, • and the Democratization of Education. | ES |
dc.format | ES | |
dc.format.extent | 131 p. | ES |
dc.language | eng | ES |
dc.publisher | Universidad Europea del Atlántico. España | ES |
dc.rights | openAccess | ES |
dc.subject | Nuevas tecnologías | ES |
dc.subject | Democratización de la educación | ES |
dc.subject | Uruguay | ES |
dc.title | Teenage Mutual Understanding: BRIDGING THE CULTURAL GAP | ES |
dc.type | info:eurepo/semantics/masterThesis | ES |
dc.creator.filiacion | CFE | ES |
dc.subject.keywords | Nuevas pedagogías | ES |
thesis.grantor | Universidad Europea del Atlántico. Faculty of social sciences and humanities | ES |
thesis.name | Máster en Formación de profesores de inglés como lengua extranjera | ES |
dc.type.version | accepted | ES |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Tesis [205]