Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.rights.licensecc by-nc-sa 4.0ES
dc.contributor.advisorCabañas, Verónica
dc.creatorVarela Ferraro, María Andrea
dc.date.accessioned2020-04-03T14:02:34Z
dc.date.available2020-04-03T14:02:34Z
dc.date.issued2019-01-30
dc.date.submitted2020-04-03
dc.identifier.urihttp://repositorio.cfe.edu.uy/handle/123456789/652
dc.description.abstractThe present project seeks to put into practice the instruments and programmes that the national system of education in Uruguay has been developing upon the three pillars of the global context of the XXI Century: • an increased access to Information Technology, • the emergence of New Pedagogies, • and the Democratization of Education.ES
dc.formatpdfES
dc.format.extent131 p.ES
dc.languageengES
dc.publisherUniversidad Europea del Atlántico. EspañaES
dc.rightsopenAccessES
dc.subjectNuevas tecnologíasES
dc.subjectDemocratización de la educaciónES
dc.subjectUruguayES
dc.titleTeenage Mutual Understanding: BRIDGING THE CULTURAL GAPES
dc.typeinfo:eurepo/semantics/masterThesisES
dc.creator.filiacionCFEES
dc.subject.keywordsNuevas pedagogíasES
thesis.grantorUniversidad Europea del Atlántico. Faculty of social sciences and humanitiesES
thesis.nameMáster en Formación de profesores de inglés como lengua extranjeraES
dc.type.versionacceptedES


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem